пʼятницю, 16 червня 2017 р.

Моя перша перемога

   Всім привіт. Дуже хочу поділитись з усіма своєю маленькою радістю.
   На початку минулого тижня отримала несподівану гарну новину. Я перемогла у конкурсі "Натхнення ПЧ. Галерея травня" від Скрап-студії "З любов’ю". Результати конкурсу я чекала цілісінький місяць і ось тобі приємність: випадкове число "2" і я - щасливий переможець))

Поки туди-сюди, переписка, пересилка. І от нарешті я забрала з пошти щасливий конвертик!
А там... а там?! Красивущий, ніжнющий чіпбордик і трафарет

 Ідей поки нема. З трафаретом не працювала. Але тепер доведеться))) Передивилась вже кілька відео з МК. Роблю в голові порядок і чекаю трохи вільного часу щоб і собі попробувати створити фон за допомогою маски.
   Дякую, дякую, і ще раз щиро дякую Скрап-студії " З любов’ю" за таку приємність)))

Немає коментарів:

Дописати коментар