неділю, 19 листопада 2017 р.

Коробка "Лисичка"


 Усім привіт. Нарешті знайшла кілька вільних хвилин щоб описати коробочку.
Бузковий - один з улюблених моїх кольорів для творчості. З ним просто приємно працювати. Роботи, як на мене, виходять легкі, ніжні та романтичні і нічим не поступаються білому, рожевому та коричневому тонах. Обери його за основу, або ж підкресли ним якусь деталь, і ти напевне не прогадаєш. Отож, коли від однієї знайомої надійшла пропозиція на виготовлення коробки для прикрас для її подруги, я ані трохи не вагаючись, запропонувала саме бузкову основу. Ірині така ідея сподобалась. Коробка для близької подруги мала бути не лише практичною та вмістимою в средині, а також гарно оформленою ззовні.
Кілька тижнів я підшукувала мк, ідеї, шукала потрібні матеріали і врешті поділилась з нею своїм баченням, аж раптом виявилось, що я рухалась взагалі не у тому керунку). Ірина скинула мені зображення лисички, яка у свою чергу асоціюється у неї з подругою. Отож, "танцювати" довелось від неї))). Спершу було дуже не просто, адже я вже мала чітке бачення готового оформлення. Однак, як тільки наважилась на роботу, все склалось гармонійно.
За фонову основу я обрала папір від Rosa з серії Floral poem, скористалась також карточками з цієї серії. Кожну з деталей прошила звичайною строчкою.
Букет виклала з квітів зроблених власноруч, листочками-вирубками. Лисичку підкреслила легкими вензелями, на кутики додала півперлини.
Але найцікавіше в середині)))












   Тут є місце для перстенів та кульчиків, подушечка для годинників-браслетів та інших дрібничок більших та менших за розміром.
А на відкидній частині дзеркало, та кишеня для ланцюжків, які можна зачіпити на гачечки(гудзички).




  Основа цієї спершу давалась мені не так легко, адже таке я робила вперше. І пробуючи я рохи перепсула паперу, перепробувала кілька варіантів  клеїв і напене не все вийшло як задумане. Однак, я дуже старалась. Сподіваюсь "Лисичці" коробка сподобалась і послугує довго)).  З цією роботою беру участь загалом у чотирьох завданнях, тож за умовами Wood chic попадаю у завдання №26 "Сиреневые мечты" до 25,11 

завдання місяця від Art Up "Мамин день" до 30,11

квітка, листок, чіпборд  - мій мінімум для участі у завданні Рецепт з ОЕ. Листопад від Scrap Relax


"Магія форми. 1 етап" від Scrap Box

галереї листопада
Майстерні "Вензелик"


8 коментарів:

  1. Дуже гарна, акуратна та містка коробочка вийшла у вас! А який у неї розмір? Дякуємо за участь у завданні від блогу "СкрапРелакс"!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тоню, тішусь, що вам сподобалась. Досить містка для розміру 25*18*5)). Дякую команді СкрапРелакс за такі чудові рецептики та масу натхнення. А ваша, Тоню, листівка просто дихає весною!!!!

      Видалити
  2. Какой завораживающий взгляд у лисички! Чудесная коробочка! Спасибо от блога ScrapBox))

    ВідповістиВидалити
  3. Марія, дякуємо за натхнення. Як приємно, що Ваша лисичка з ніжною квіткою так чудово поєдналась з папером "Floral poem". Дуже акуратна та стильна робота.

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже симпатична лисичка та чудове виконання роботи! Дякую за участь у завданні,Олена та Woodchic!

    ВідповістиВидалити
  5. Лисичка-сплошное очарование! А коробочка-великолепное творение!Спасибо за участие в задании от блога WOODchic!

    ВідповістиВидалити
  6. Очень красиво!!!Лисичка прелестная!Цвета завораживают!Спасибо что творите с ART UP!

    ВідповістиВидалити
  7. Я впевнена, що у власниці коробочки піднімається настрій, відкриваючи її. А я відчуваю подих свіжості, затишку та спокою. Вітання від СкрапРелаксу!

    ВідповістиВидалити